לצחוק בפני המוות


לצחוק בפני המוות

לפעמים קורה, שאנשים מוצאים את עצמם במצבים אבסורדיים בהם הם מוצאים את מותם. לפעמים, למרות הכל, הם שורדים. עשרה אנשים אלה עמדו בפני המוות ואמרו לה "לא היום!":

10. כרס בירה הצילה מדקירה 

סנאז מרטין החליט לגרש כמה שיכורים רועשים מחוץ לבר שלו, כאשר אחד מהם החליט לחזור ולדקור אותו בסכין בבטנו. מרטין לא שקל הרבה, אבל הייתה לו כרס בירה מורגשת, והרופאים מאמינים שמה שהציל אותו זה כמה שכבות מיותרות של שומן. הוא היה צריך לבלות שלושה ימים בבית החולים, אך לא יותר – כי השומן לא איפשר לסכין להגיע לאיברים חיוניים. מרטין התאושש באופן מלא.


9. כסף או היפותרמיה?

דומיניק פודולסקי הגיע לנפוש באתר סקי, ושם נתקע במעלית סקי בטמפרטורה של מינוס 18 מעלות צלזיוס. נוסף על הכול, הוא שכח את הטלפון הסלולרי שלו ולא הצליח לקרוא לעזרה. למרות העובדה שהוא השתמש בטכניקות שונות כדי להילחם ביפותרמיה, אותן הוא למד במהלך השירות הצבאי שלו, הוא היה כל הזמן רדום ונוקשה. לקפוץ מהמעלית היה מסוכן מדי בגלל הגובה, והוא פחד שהוא ייפצע ויקפא לאחר הנפילה. בחוץ התחיל להחשיך והמצב נראה כל כך עצוב שפודולסקי החל להבעיר כל דבר שיכל לעלות באש, בתקווה למשוך את תשומת לבם של אנשים. הוא התחיל מהממחטה שלו, ולאחר מכן עבר לכרטיסי ביקור וקבלות מהמסעדה. כשהוא שרף את שטרות הכסף האחרונים שלו - סוף סוף מישהו שם לב אליו.

במקום להודות לעובדים שהצילו אותו וטיפלו בהיפותרמיה שלו, הוא טבע את חברת הסקי בבית המשפט, למרות שבעצמו התעלם משלטי האזהרה שהמעלית לא הייתה מיועדת לנסיעה למטה. למרבה הצער, האנשים שנצלו ממוות, לפעמים גם חצופים.


8. חזה חסין כדורים

האישה רק הורידה את החבר שלה מהאוטו, כאשר הוא החל לירות בה באקדח. הוא פגע בידה ובשתי שתלי הסיליקון שלה. היא הועברה במסוק לבית חולים סמוך, שם התברר ששני השתלים שלה נפגעו והיה צורך להסירם, אבל חוץ מזה לא לא היו שום פגיעות נוספות. למרות שזו לא הפעם הראשונה שסיליקון מציל נשים, זו עדיין תופעה נדירה. לאחר תקרית זו, היא החליטה לשים שתלים חדשים.


7. האיש המשופד

ניקולס פריחה השתכר בהתלהבות במסיבה במנהטן, כאשר נפל בטעות ממרפסת של קומה שלישית. בדרך למטה, ראשו שופד על ידי גדר חדה עד כדי כך, שמצילים היו צריכים לשחרר אותו בעזרת מסור חשמלי. והגרוע מכל, עדיין כשהוא הובא לבית החולים בגולגולתו שלו הייתה תקועה פיסת גדר. למרבה המזל, למרות שהמוח והוא איבר רגיש מאוד שאינו אוהב להידקר, ניקולס שרד את הפציעות שלו והתאושש לחלוטין.


6. מסמר בלב

נגר מארגנטינה עבד ללא שום חשש, כאשר אחד מעמיתיו ירה בטעות בלבו מפטיש אוויר. המסמר פגע בו ממש בלב, והחלמתו הייתה קשה מאוד ודרשה זמן רב. בצירוף מקרים מדהים, המסמר פגע בלב באופן שבו שימש כסוג של פקק, ולכן הנגר לא מת. מנהל בית החולים סיפר לעיתונאים שרק שלושה אנשים אחרים שחוו טראומה דומה שרדו, ואף אחד מהם לא היה מארגנטינה. ואנחנו שמחים לבשר כי נגר הצליח להתאושש באופן מלא.


5. מוט פלדה במוח

אדוארדו לייטה עבד באתר הבנייה, כאשר מוט פלדה נפל עליו מגובה של כמה קומות. הוא נכנס ישר דרך הקסדה שלו אל החלק העליון של הגולגולת ויצא בין שתי עיניו. כאשר האדם הגיע לבית החולים, הוא טען שהוא לא מרגיש שום כאב, והוא לא מודאג ממוט שתקוע בראשו. הרופאים אמרו שהמוט היה כמה סנטימטרים מלהשאיר אותו בלי עין ולהפוך למשותק בצד שמאל של הגוף. אדוארדו התאושש באופן מלא.


4. סערת שלג נעלה האיש במכוניתו

גבר משוודיה נחסם במכוניתו על ידי סופת שלג למשך חודשים - בלי לאכול. הוא נמצא מכורבל בתוך שק שינה, כל כך חלש שהוא בקושי יכל לדבר. למרות שהאיש אכל שלג כדי להתמודד עם התייבשות, אדם יכול לשרוד ללא מזון תקופה של כ -4 שבועות. הרופאים מאמינים שהוא נכנס לסוג של תרדמת חורף כמו דוב, כך שהוא נשאר בחיים. טמפרטורת גופו ירדה ל -31 מעלות צלזיוס, והוא היה מסוגל לבזבז מעט מאוד אנרגיה.


3. למה היו חייבים להיות שם נחשים?

וורה בת השש עשרה, טיילה ליד ביתו של הדוד שלה, כשהיא נפלה לתוך הקן של נחשים ארסיים. היא ננשכה על ידי נחש ארסי מבוגר אחד וחמישה צעירים. קשה להעריך כמה רעל נכנס לגוף שלה, כי הנחשים יכולים לשלוט בכמות הארס שהם מכניסים לקרבן. עם זאת, אנו יכולים לנחש שהרעל היה בכמות די גדולה, כי ראייתה של וורה התחילה להיטשטש מיד, והיא בילתה ארבע ימים בבית החולים.


2. האיש נמלט מרצח אכזרי

רוברט הול השתכר עם אשתו לשעבר, אחיה ואחד מחבריה כשהם פתאום התעצבנו עליו. הם ירו בו שלוש פעמים מאקדח הלם והכו אותו. נוסף על הכול, הם קשרו את ידיו ורגליו, קשרו אותו למכונית וגררו אותו על הקרקע כמעט ק"מ. אחר כך הם חתכו חלק מהשיער שלו, זרקו אותו לחלק האחורי של המשאית והתחילו לחשוב על איפה לקבור אותו. למרות שהיה לו דימום מוחי, אגן ופניו היו שבורים - הוא הצליח לברוח מהתוקפים ולהגיע לאנשים שהובילו אותו לבית החולים. הוא הצליח להתאושש, והשלישייה כיום מועמדת לדין.


1. האדם נשך נחש קוברה בפרצופה

מוחמד סלמאדין עסק בטיפול בצמחים שלו, כשהוא ננשך על ידי נחש קוברה מלכותית - אחד הנחשים המסוכנים ביותר בעולם. נשיכת  קוברה מלכותית מכילה ערס עצבי קטלני, ונשיכה אחת מספיקה כדי להרוג תוך 30 דקות כ- 20 אנשים. לאחר קבלת מינון כה גבוה של ערס קטלני, רוב האנשים היו טסים לבית החולים, אבל מוחמד פשוט כעס! הוא שמע לעצתו של חברו המטפל בנחשים, ופשוט נשך את הנחש בחזרה – והרג אותו במקום.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לצחוק בפני המוות